Inbjudan PRO-AM BRIDGE
Den 18 februari är det dags igen för en Pro-Am tävling i bridge (den förra arrangerades 1993) syftet är självklart att ha en trevlig kväll och göra det hela till något utöver det vanliga. Förutom att Du kommer att få träffa en hel del intressanta personer och få möjlighet att skapa nya kontakter kommer Du att få spela med några av Sveriges och världens bästa bridgespelare.

Hur går tävlingen till?
Du kommer vid varje rond att ha en ny partner. Du spelar alltid med en professionell spelare och möter samtidigt alltid en pro och en amatör. Totalt skall 24 givar spelas med två brickor per rond det innebär att Du kommer att få förmånen att spela med 12 proffesionella spelare under kvällens lopp. Alla kommer att spela ett enkelt standardsystem.

Tidsprogrammet?
Vi träffas 19.00 och inleder med ett litet samkväm. Beräknad start för tävlingen 19.30 och avslut runt 23.00.

Fakta om Pro-Am tävlingen
Tid: 18 februari 1999, 19.00
Plats: Kungliga tennishallen, Lidingövägen, Stockholm
Pris: 1000 kronor per person
Proffesionella spelare: Geir Helgemo, Player of the year 1997, och Per Erik Austberg från Norge, Jon Baldursson, trefaldig världsmästare, och Magnus Magnusson från Island, Anton Maas och Vincent Ramondt från Nederländerna, samt Kauko Koistinen och Osmo Kiema från Finland. Övriga är svenska deltagare såsom PO Sundelin, Tommy Gullberg, Hans Göthe, Sven-Olov Flodqvist, Anders Morath, Sven-Åke Bjerregård, Mårten Gustawsson, Johan Sylvan, Peter Fredin, Lars Andersson, Magnus Eriksson, Magnus Lindkvist, Mats Nilsland, Björn Fallenius med flera.

Anmälan senast 1 februari
till Micke Melander 08-22 00 56 eller via e-post till micke.melander@bridgefederation.se